15.05.2017

Nacionalna NVO konferenca: Dobra zgodba – vstopnica v učinkovito komuniciranje

7. 6. 2017 od 9.00 do 17.00
Poligon, Tobačna ulica 5, Ljubljana



Letošnja nacionalna konferenca se bo vrtela okoli dobrih zgodb in učinkovitega komuniciranja. Dobre zgodbe so osnova za uspešno in učinkovito komuniciranje z mediji, donatorji in člani; brez njih ni uspešnega komuniciranja zagovorniških akcij ter uspeha na družbenih omrežjih, platformah za množično financiranje ... Konferenca bo potekala na dveh nivojih – na glavnem prizorišču, kjer bodo s predstavitvami dobrih praks nastopili tako nevladniki kot predstavniki medijev, gospodarstva, oglaševalcev – ter v manjšem konferenčnem prostoru, kjer se bodo odvijale delavnice.

Udeležba na konferenci je brezplačna, prav tako so brezplačne tudi delavnice.

Med predavatelji sta tudi dva komunikacijska strokovnjaka iz tujine, zato bomo za vse tiste, ki ne razumejo srbsko ali angleško, v zadnjem delu predavalnice organizirali prevajanje, na voljo bodo tudi slovenski povzetki obeh predavanj. Prosimo, če na to, da potrebujete prevod, opozorite pri registraciji.

 
Rok za prijave se je 24. maja iztekel.
 
PROGRAM

- 8.30 do 9.00
Prihod in registracija

- 9.00 do 9.15
Otvoritev

- 9.15 do 9.45

Andreja Možina, vodja službe za direktni marketing Mercator – Pika
Kako se pogovarjati s preko 660 tisoč člani?
Kako lahko nevladne organizacije izboljšate komunikacijo s svojimi člani, kako jih lahko spodbujate k aktivnostim in akcijam, kako jih naj nagradite ali se jim zahvalite za njihov prispevek k delovanju organizacije, nam bo na primeru kartice zvestobe Pika predstavila Andreja Možina, vodja službe za direktni marketing v Mercatorju.

- 9.45 do 10.30
Çağrı Saka, TBWA Istanbul (predavanje bo v angleščini)
#gayturtle ali oglaševanje z dobrim namenom
Nevladne organizacije se pri snovanju komunikacijskih akcij mnogokrat povežejo z oglaševalskimi agencijami. Tako je bilo tudi pri kampanji #gayturtle, kjer se je turški Amnesty international povezal z oglaševalsko agencijo TBWA Instanbul … in nastala je izjemno odmevna kampanja o osveščanju o pravicah LGBT skupnosti v Turčiji.

- 10.30 do 11.00
Odmor za kavo


- 11.00 do 12.00
Luka Knežević Strika, član iniciative Ne da(vi)mo Beograd (predavanje bo v srbščini)
Od majhne pisarne do Facebooka in ulice … ter spet naokrog
Kako se Iniciativa Ne da(vi)mo Beograd bori in se je borila proti projektu Belgrade Waterfront, proti nasilju mestih oblasti in jemanju mesta meščanom ter kako je organizirala in skomunicirala serijo velikih protestov, ki so na beograjske ulice privabili na 10 tisoče ljudi, nam bo povedal viden član iniciative Luka Knežević Strika.

- 12.00 do 12.45
Matej Rauh, direktor slovenske platforme za množično financiranje Adrifund
Kakšne zgodbe pritegnejo na crowdfunding kanalih?
Kdaj je vaš projekt primeren, da bi za njegovo realizacijo zbirali denar s crowdfundingom in kako se lotiti priprave in vodenja crowdfunding kampanje, da bo vaš projekt tudi uspešen? Primere dobre prakse crowdfunding projektov nevladnih organizacij in nasvete, kako pripraviti in uspešno voditi crowdfunding kampanje, vam bo predstavil Matej Rauh, ustanovitelj in direktor platforme Adrifund, prve slovenske crowdfunding platforme.

- 12.45 do 13.30
Odmor za kosilo


- 13.30 do 14.15
Maruša Kaučič, vodja za odnose z javnostjo ZPM Moste-Polje
Zgodba o Botrstvu
Projekt Botrstvo je ena najbolj prepoznavnih nevladniških akcij in primer uspešnega sodelovanja med nevladno organizacijo, oglaševalsko agencijo in medijskim pokroviteljem, v tem primeru Valom 202. Kako je do Botrstva sploh prišlo, kaj so tiste ključne stvari, da je projekt tako uspešen, kako poteka sodelovanje med posameznimi deležniki in kako in kdo pri Botrstvu nagovarja svetovno znane športnike in kulturnike, da svoje osebne predmete darujejo za dražbo, za projekt, nam bo povedala Maruša Kaučič, vodja za odnose z javnostjo ZPM Moste-Polje.

- 14.15 do 15.00
Tina Cipot, vodja področja za korporativno komuniciranje, Lidl Slovenija
S kakšno zgodbo navdušiti sponzorja ali donatorja?
Sponzorstva in donatorstva so pomemben vir financiranja programov nevladnih organizacij. Kakšna mora biti zgodba, da pritegne in navduši gospodarstvenike, kako jim jo predstaviti, kako povezati korporativno in nevladniško razmišljanje ter cilje in kakšne so tiste zgodbe, ki so prepričale Lidl Slovenija, da jih je podprl?

- 15.00 do 15.20
Odmor za kavo


- 15.20 do 16.05
Lenart J. Kučić, kolumnist in novinar Sobotne priloge
Novi medijski modeli in priložnosti za NVO
Medijska krajina se nenehno spreminja, tradicionalne medije čedalje bolj in več nadomeščajo nove medijske alternative. Katere so te alternative, kateri so novi medijski modeli, kanali in kako jih lahko nevladne organizacije (brezplačno in samostojno) urejajo in uporabljajo za predstavitev svojih zgodb, dejavnosti, idej, programov, nam bo povedal Lenart J. Kučić, kolumnist in novinar delove Sobotne priloge.

- 16.10 do 16.45
Studio City v živo: Marcel Štefančič z gosti - Anito Ogulin, predsednico ZPM Ljubljana Moste Polje, Janijem Möderndorferjem, poslancem SMC, in Goranom Forbicijem, direktorjem CNVOS. 
Kako se pogovarjati s politiko?


DELAVNICE


- 9.15 do 10.30

Saša Einsiedler, komunikacijska trenerka
Prepričljiv javni nastop brez treme
Javno nastopanje in prepričljiva komunikacija sta del nevladniškega vsakdanjika. V delovnem okolju se tudi nevladniki dnevno znajdejo v situacijah, ko jim je nelagodno, ko morajo spregovoriti pred drugimi, pred kamero ali mikrofonom? Na delavnici s Sašo Einsiedler se boste naučili nekaj osnovnih tehnik, kako se znebiti treme pred javnim nastopanjem ter pred kamero ali mikrofonom delovati samozavestno.
 
- 11.00 do 12.45
Jernej Verbič, novinar, urednik, komunikacijski zasvojenec
Mediji nas ignorirajo ... Kaj narediti, da vas ne bodo?
Vas mediji res ignorirajo ali le ne znate pravilno nagovoriti novinarjev in urednikov ter jih prepričati, da je prav vaš mail, eden izmed 200-ih na dan, ki jih dobijo, vreden branja. O tem, kaj pritegne pozornost novinarjev in urednikov, kako jih nagovoriti, kaj napisati v mail, kakšne vsebine in zgodbe jih prepričajo, jih, če ni odgovora, še klicati … o vsem tem na delavnici z Jernejem Verbičem.
 
- 13.30 do 15.00
Matjaž Germ, kreativni direktor Mayer McCann Ljubljana
Kako do zgodbe? Osnove dobrega copywritinga
Imate nevladniški projekt, a iz njega ne znate narediti zanimive zgodbe, ki bi jo lahko nato predstavili na družbenih omrežjih ali z njimi pritegnili urednike, donatorje? Matjaž Germ, kreativni direktor agencije Mayer McCann, vam bo na delavnici predstavil nekaj osnovnih pravil dobrega copywritinga – kako projekt, idejo, ki obeta, razviti v zgodbo, kako ji dati malo marketinškega pridiha ter po katerih kanalih jo poslati ciljnim skupinam.


 

      

Projekt se izvaja v okviru 11. prednostne osi Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020, prednostne naložbe 2.11.4. Krepitev zmogljivosti za vse zainteresirane strani, ki izvajajo politike na področju izobraževanja, vseživljenjskega učenja, usposabljanja in zaposlovanja ter socialnih zadev, vključno prek sektorskih in teritorialnih dogovorov za spodbujanje reform na nacionalni, regionalni in lokalni ravni, Specifični cilj 1: Okrepljena zmogljivost nevladnih organizacij za zagovorništvo in izvajanje javnih storitev.
Nazaj
Ta spletna stran uporablja piškotke. Prikaži podrobnosti
Dovolim piškotke