Izobraževanje

ABC FUNDRAISINGA ZA NVO

Datum izobraževanja:

08. 11, 16. 11, 21. 11. 2017

Lokacija:

CNVOS, Povšetova 37, Ljubljana

Cena:

115,90 € (cena vključuje DDV)

Organizator:

CNVOS

Podatki o organizatorju:

Telefon: 01 542 14 22
Faks: 01 542 14 24
e-mail: info@cnvos.si
Vabimo vas na delavnico učinkovitega fundraisinga z Veroniko Vodlan, projektno svetovalko na CNVOS in avtorico dveh priročnikov o fundraisingu, in Tino Cipot, vodjo korporativnega komuniciranja in družbene odgovornosti pri Lidlu Slovenija, na kateri vam bomo predstavili temeljna načela, ki prinašajo uspeh pri nagovarjanju sponzorjev in donatorjev. Spoznali boste, kako se pripraviti na fundraising, kako prepoznati dobre donatorje in kje jih poiskati, kako jih nagovoriti in kako oblikovati privlačne, prepričljive in 'dobičkonosne' predstavitve.

TERMIN: 8., 16. in 21. november 2017, 16:00 – 18:30
OBSEG: 9 pedagoških ur
ŠTEVILO UDELEŽENCEV: 14
KOTIZACIJA: 95 EUR + DDV
V skladu s splošnimi pogoji je udeležba mogoča le ob predhodnem plačilu kotizacije. Če boste kotizacijo poravnali na dan delavnice, potrdilo o plačilu prinesite s seboj na pričetek usposabljanja.

Zakaj znanja o fundraisingu?
Učinkovito pridobivanje sredstev s strani donatorjev bi morala biti paradna disciplina vsake nevladne organizacije. Znati napisati prepričljivo prošnjo za donatorstvo ali sponzorstvo namreč pomeni več denarja za izvajanje programa. Več programa pomeni večjo opaznost. In večja opaznost je nov adut pri pisanju novih prošenj. Kar občutno dviguje odpornost nevladne organizacije v primeru 'razpisne suše'.

Pot do tega vodi preko strateškega pristopa k fundraisingu, katerega cilj je po eni strani povečevanje višine donacij s strani že obstoječih donatorjev, po drugi strani pa učinkovito pridobivanje novih. Dobra strategija naj bi posebno pozornost posvetila še donatorjem posameznikom, saj le to omogoča najbolj prosto razpolaganje z denarjem ter oblikovanje 'rezervnega sklada'.

Vse to je mogoče doseči le, če znamo odgovoriti na 3 bistvena vprašanja: Koga bomo prosili za sredstva? Kako in zakaj bomo prosili za sredstva? Kdaj bomo poslali prošnjo?

Udeleženci 3-dnevne delavnice ABC fundraisinga boste v prvih dveh srečanjih z Veroniko Vodlan, projektno svetovalko na CNVOS in avtorico dveh priročnikov o fundraisingu, na svojih in konkretnih primerih spoznavali in se učili, kako se pripraviti na pridobivanje sredstev, kako prepoznati dobre donatorje in kje jih poiskati, kako jih nagovoriti in kako oblikovati privlačne, prepričljive in dobičkonosne predstavitve.

Na tretjem srečanju se bo Veroniki Vodlan pridružila Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja in družbene odgovornosti pri Lidlu Slovenija, kamor vsak mesec pride več kot 400 prošenj za donacije in sponzorstva. Udeležencem bo predstavila, katere in kakšne so prošnje, ki jih prepričajo, kaj so tisti glavni poudarki, brez katerih ni dobre prošnje, in katere so najpogostejše napake, ki jih nevladne organizacije naredijo pri nagovarjanju podjetja. Na koncu delavnice bo Tina Cipot tudi ocenila prošnje, ki jih boste pripravljali na prvih dveh srečanjih.

Delavnica bo obsegala različne metode, od predavanj do vaj, skupinskega dela in vodenih diskusij, kar udeležencem omogoča, da posredujejo in delijo svoje izkušnje znotraj skupine.


Program

A. PRIPRAVE NA START – KAJ JE TREBA VEDETI O FUNDRAISINGU, DA BOMO UČINKOVITEJŠI
Prvi dan delavnice bo posvečen temeljnim načelom, ki se jih je dobro držati, če želimo biti pri pridobivanju sponzorstev in donacij uspešni.

B. METODE IN TEHNIKE, KI PRINAŠAJO USPEH ali VAJA DELA MOJSTRA
Za uspešno nagovarjanje donatorjev in sponzorjev, moramo biti v zelo kratkem času zelo prepričljivi. Številne metode nam pomagajo v najkrajšem možnem času povedati kar največ, ob enem pa pritegniti pozornost poslušalca ali bralca ter s tem povečati možnost za to, da bo pripravljen donirati sredstva za vaš projekt, kampanjo ali delo organizacije.

C. KAKO OBLIKOVATI 'DOBIČKONOSNO' PROŠNJO ZA DONACIJO ALI SPONZORSTVO?
Tretji del delavnice bo posvečen prenosu znanj in dobrih praks tako, da bodo učinkovito delovale tudi v vaši organizaciji.

IZ VSEBINE:
  • NAČRTOVANJE ZA USPEH v uvodu, ki odgovori na ključna vprašanja, ki jih je treba poznati pred začetkom. Kdo je donator? Zakaj donator donira? Kdo so praviloma vaši najboljši donatoriji? H komu stopiti najprej, h komu za tem, h komu na koncu in h komu nikoli? Odgovori so pomembni zato, ker se ključ do uspeha pri fundraisingu skriva v poznavanju bodočih donatorjev.
  • PRIMERI DOBRIH IN SLABIH PRAKS. Ker poznavanje dobrih praks skrajša učno dobo in pomaga pri uporabi tega, kar v resnici deluje, bomo analizirali uspehe (in neuspehe) ter razloge zanje. Predstavili bomo načine fundraisinga, ki jih uporabljajo najuspešnejše organizacije.
  • HITRI ZMENKI. Ne glede na to, ali donatorje nagovarjate v direktnem dialogu na ulici, prek telefona, ob večerji ali 'po naključju' v dvigalu, vam praviloma ne namenijo veliko časa. Zato jih morate znati prepričati v nekaj minutah. Številne tehnike pomagajo, da vam namenijo pozornost, da vam dajo za predstavitev več časa, da so pripravljeni pogovor z vami nadaljevati na sestanku in da so – končno – za namene uresničevanja vašega poslanstva pripravljeni donirati sredstva.
  • PRAVILO VIZITKE. Pravilo vizitke pravi, da mora biti sporočilo donatorju tako jasno, da ga lahko napišemo na hrbtno stran vizitke. Z nekaj vaje se je mogoče naučiti pisanja kratkih in učinkovitih besedil, ki povečujejo možnosti za to, da bi posamezniki ali podjetja postali vaši donatorji. Pa tudi, da bi tisti, ki so že vaši donatorji, prispevali več.
  • SESTAVINE UČINKOVITE PROŠNJE za donacijo ali sponzorstvo. Receptov, ki delujejo, se je dobro držati. Privlačni naslovi, predstavitve preteklih uspehov, priporočila uporabnikov in financerjev, poročila o transparentni porabi sredstev, zgodbe uporabnikov … In seveda: kako jih povezati v celoto, s katero prepričate donatorje.


BREZPLAČNA UDELEŽBA

Ponujamo dve brezplačni mesti na delavnici za vse člane CNVOS, ki letno razpolagajo z manj kot 10 000 EUR sredstev (več o članstvu v CNVOS in pristopno izjavo najdete tukaj). Prijavo na brezplačno mesto pošljite na naslov info@cnvos.si. V njej navedite 1.) opis vaše organizacije, 2.) vaše dosedanje izkušnje na predmetnem področju, 3.) vaša pričakovanja – kaj bi se radi na delavnici naučili ter 4.) v največ 200 besedah tudi, zakaj bi bili prav vi upravičeni do brezplačne udeležbe na delavnici. Pri tem zlasti izpostavite, kako bo znanje iz delavnice koristilo oz. v praksi pomagalo vaši organizaciji. Pri tem bodite čim bolj konkretni, saj bo slednje tudi kriterij izbora v primeru, da bo prijav več kot prostih mest. Rok prijave na brezplačno mesto je najkasneje teden dni pred pričetkom delavnice.

POJASNILO: CNVOS si prizadeva za prenos in širjenje temeljnih znanj, pomembnih za uspešno delovanje nevladnih organizacij. Treninge, namenjene pridobivanju poglobljenih znanj, ki jih pri svojem delu potrebujejo profesionalizirane organizacije in njihovi zaposleni, izvajamo brezplačno s pomočjo sredstev Evropskih strukturnih skladov (ESS). Da bi sektorju zagotovili tudi temeljna znanja in s tem zadovoljili celotno paleto potreb nevladnih organizacij, izvajamo tudi plačljive poldnevne in celodnevne delavnice. Vsa tako pridobljena sredstva v celoti namenjamo za izvajanje naših dejavnosti ter za solidarnostno zagotavljanje brezplačnih mest organizacijam, ki na letni ravni razpolagajo z manj kot 10 000 EUR sredstev.


Predavateljica

Veronika Vodlan, projektna svetovalka na CNVOS, je v svojem dolgoletnem delu v nevladnih organizacijah pripravila in vodila številne projekte, financirane s strani domačih, evropskih, ameriških in mednarodnih donatorjev.
Več
Ta spletna stran uporablja piškotke. Prikaži podrobnosti
Dovolim piškotke