crowdfunding za nevladnike

Crowdfunding (oz. množično financiranje) je v zadnjih letih postal nadvse popularen način za zbiranje sredstev za zagon najrazličnejših projektov, tudi kar nekaj nevladniških. Slovenci sodimo v sam vrh po številu uspešnih kampanj glede na število prebivalcev, pa vendar ... četudi v kampanjo vložimo veliko truda, ni vsaka uspešna.

Zato boste na delavnici z Luko Piškoričem, enem največjih poznavalcev crowdfundinga pri nas, udeleženci spoznavali, kateri nevladniški projekti so sploh primerni za tovrsten način zbiranja zagonskih sredstev, katero crowdfunding platformo izbrati in kako kar najbolje izkoristiti kampanjo in kje se lahko skrivajo potenacialne pasti. Na delavnici boste lahko spoznali vse ključne vidike priprave in izvedbe uspešne kampanje množičnega financiranja ter začrtali razvoj svoje lastne kampanje.

 

Komu je delavnica namenjena?

Delavnica je namenjena tistim nevladnim organizacijam, ki se zbiranja sredstev na tak način še niso lotile, a tudi tistim, ki nekaj izkušenj že imajo, morda doslej niso bili uspešni, ali izkušnje in znanje želijo nagraditi. Na delavnico vabljeni tisti, ki se v svoji organizaciji ukvarjate z marketinškimi dejavnostmi, ste zadolženi za vodenje in financiranje projektov.

 

Delavnico bo vodil

Luka Piškorič, razvijalec in predavatelj novih ekonomskih modelov z dolgoletnimi izkušnjami na različnih poljih kreativnega in kulturnega sektorja. Je soustanovitelj iniciative Slovenia Crowdfunding ter kreativnega centra Poligon. Kot načrtovalec in svetovalec je pomagal številnim slovenskim in mednarodnim kampanjam pri izvedbi uspešnih kampanj množičnega financiranja.

 

Telefon: 01 542 14 22

e-mail: info@cnvos.si

Ponujamo dve brezplačni mesti na delavnici za vse člane CNVOS, ki letno razpolagajo z manj kot 10 000 EUR sredstev (več o članstvu v CNVOS in pristopno izjavo najdete tukaj). Prijavo na brezplačno mesto pošljite na naslov info@cnvos.si. V njej navedite 1.) opis vaše organizacije, 2.) vaše dosedanje izkušnje na predmetnem področju, 3.) vaša pričakovanja – kaj bi se radi na delavnici naučili ter 4.) v največ 200 besedah tudi, zakaj bi bili prav vi upravičeni do brezplačne udeležbe na delavnici. Pri tem zlasti izpostavite, kako bo znanje iz delavnice koristilo oz. v praksi pomagalo vaši organizaciji. Pri tem bodite čim bolj konkretni, saj bo slednje tudi kriterij izbora v primeru, da bo prijav več kot prostih mest. Rok prijave na brezplačno mesto je najkasneje teden dni pred pričetkom delavnice. [pojasnilo]