kako učinkovito nevladniško komunicirati?

Nevladniško komuniciranje je mnogokrat nepredvidljivo, zahteva hitre reakcije in učinkovite komunikacijske rešitve, komuniciranje (na prvi pogled) nekomunikativnega, srečuje se s predsodki, obtožbami … na drugi strani pa je polno izjemnih zgodb, ki samo čakajo, da jih ubesedite in predstavite širši javnosti, medijem, sponzorjem, donatorjem …

Na 3-dnevni delavnici, skozi katero vas bodo istočasno vodili oglaševalski kreativni direktor, nekdanji novinar in urednik ter nevladniški piarovec, se boste najprej sprehodili skozi primere dobrih praks in izboljševali primere iz prakse, ki jih boste prinesli s seboj. Nato se boste spopadli z ne/predvidljivim komunikacijskim izzivom in z njim v rokah ustavili na kreativni, piarovski in medijski postaji, tam boste dobili še kakšno dodatno nalogo, uporaben namig in učinkovito pomoč … Na koncu delavnice boste s komunikacijsko rešitvijo morali prepričati še kakšnega novinarja ali nezaupljivega donatorja in sponzorja.

 

Komu je delavnica namenjena?

Delavnica je namenjena vsem tistim, ki v svoji nevladni organizaciji skrbijo za komunikacijo, tako z mediji, sponzorji, donatorji, uporabniki, člani ali širšo javnostjo.

 

Delavnico bodo vodili

Matjaž Germ, kreativni direktor, Publicis

Jernej Verbič,
nekdanji novinar in urednik, danes storyteller, Dobre zgodbe

Uroš Bonšek
, vodja odnosov z javnostmi, CNVOS

 

Telefon: 01 542 14 22

e-mail: info@cnvos.si

Ponujamo dve brezplačni mesti na delavnici za vse člane CNVOS, ki letno razpolagajo z manj kot 10 000 EUR sredstev (več o članstvu v CNVOS in pristopno izjavo najdete tukaj). Prijavo na brezplačno mesto pošljite na naslov info@cnvos.si. V njej navedite 1.) opis vaše organizacije, 2.) vaše dosedanje izkušnje na predmetnem področju, 3.) vaša pričakovanja – kaj bi se radi na delavnici naučili ter 4.) v največ 200 besedah tudi, zakaj bi bili prav vi upravičeni do brezplačne udeležbe na delavnici. Pri tem zlasti izpostavite, kako bo znanje iz delavnice koristilo oz. v praksi pomagalo vaši organizaciji. Pri tem bodite čim bolj konkretni, saj bo slednje tudi kriterij izbora v primeru, da bo prijav več kot prostih mest. Rok prijave na brezplačno mesto je najkasneje teden dni pred pričetkom delavnice. [pojasnilo]