komunicirati kulturo

Komunikacija kulturnih dogodkov je zahtevna naloga, namreč – zaradi omejenih sredstev za klasično oglaševanje tega (skorajda) ni, vse manj je tudi specializiranih novinarjev in medijev ter razumevanja urednikov za kvalitetne prispevke o kulturnem dogajanju, še družbena omrežja od nas zahtevajo samo še oglaševanje.

Na 3-urni delavnici z Urošem Bonškom, danes komunikatorjem na CNVOS, nekoč pa tistemu, ki je v Centru urbane kulture Kino Šiška poskrbel za promocijo več 2 tisoč kulturnih dogodkov, boste udeleženci odkrivali tiste komunikacijske prijeme, cilje, ciljne skupine in njim prilagojena osnovna sporočila in komunikativne vsebine, da bo komunikacijska podpora kulturnega dogodka, festivala uspešna in učinkovita. S seboj prinesite vsebine, ki bi jih v prihodnosti radi komunicirali – v drugem delu delavnice bomo delali na konkretnih primerih.

 

Komu je delavnica namenjena?

Delavnica je namenjena vsem tistim, ki se v svojem kulturnem društvu ali zavodu ukvarjajo s promocijo tako posameznih kulturnih dogodkov kot festivalov ...

 

Delavnico bo vodil

Uroš Bonšek, vodja za odnose z javnostjo na CNVOS, se s komuniciranjem profesionalno ukvarja že 12 let. 3 leta je delal v oglaševanju, nato bil 7 let vodja odnosov z javnostjo v Centru urbane kulture Kina Šiška, ki ji je priskrbel več kot 40 tisoč medijskih objav. Zadnje leto in pol kot vodja odnosov z javnostjo na CNVOS komunicira nevladniške akcije in medijske projekte (#nulapet). Lani je vodil 15 delavnic na temo komuniciranja. Je tudi predsednik programskega odbora letošnje osrednje konference o odnosih z javnostmi SKOJ 2018.

  

Telefon: 01 542 14 22

e-mail: info@cnvos.si

Ponujamo dve brezplačni mesti na delavnici za vse člane CNVOS, ki letno razpolagajo z manj kot 10 000 EUR sredstev (več o članstvu v CNVOS in pristopno izjavo najdete tukaj). Prijavo na brezplačno mesto pošljite na naslov info@cnvos.si. V njej navedite 1.) opis vaše organizacije, 2.) vaše dosedanje izkušnje na predmetnem področju, 3.) vaša pričakovanja – kaj bi se radi na delavnici naučili ter 4.) v največ 200 besedah tudi, zakaj bi bili prav vi upravičeni do brezplačne udeležbe na delavnici. Pri tem zlasti izpostavite, kako bo znanje iz delavnice koristilo oz. v praksi pomagalo vaši organizaciji. Pri tem bodite čim bolj konkretni, saj bo slednje tudi kriterij izbora v primeru, da bo prijav več kot prostih mest. Rok prijave na brezplačno mesto je najkasneje teden dni pred pričetkom delavnice. [pojasnilo]