Dokumentacija zajema sledeče dokumente, potrebne za ustanovitev in registracijo zavoda:

  • akt (oziroma v primeru več ustanoviteljev pogodba) o ustanovitvi zavoda,
  • sklep o imenovanju prvega zastopnika/direktorja zavoda,
  • soglasje osebe, ki bo imenovana za direktorja,
  • predlog zavoda za določitev glavne dejavnosti zavoda,
  • soglasje lastnika oziroma lastnikov prostora, kjer bo imel zavod poslovni naslov,
  • vloga za ustanovitev zavoda.

Dokumentacija omogoča ustanovitev zavoda, katerega namen, cilje in dejavnosti določite sami.

Akt oziroma pogodba o ustanovitvi predvideva naslednje organe zavoda:

  • svet zavoda,
  • direktor zavoda,
  • strokovni svet,
  • strokovni vodja (če se tako odločite).

Dokumentacija ni primerna, če bi želeli:

  • da je ustanovitelj oziroma eden od ustanoviteljev pravna oseba,
  • da je ustanovitelj, ki je fizična oseba, tujec ali oseba, ki nima prebivališča v Sloveniji.
Težave pri izpolnjevanju ankete? Pošljite nam sporočilo.