Facebook je odlična platforma, na kateri lahko nevladne organizacije predstavite svoje delo in nagovorite (bodoče) podpornike in donatorje. Spomnimo se le na razvpito kampanjo »Ice Bucket Challenge«, v prevodu »Izziv ledenega čebra«, s katero so v Ameriki v mesecu dni zbrali več kot 115 milijonov dolarjev za raziskovanje in zdravljenje živčno mišične-bolezni ALS. Skočimo še v domače kraje: s kampanjo #nulapet, ki smo jo leta 2016 zasnovali v CNVOS-u, smo med uporabniki Facebooka razširili informacijo o možnosti donacije 0,5 odstotka dohodnine. Rezultat? Za donacijo se je odločilo 25 tisoč ljudi kot leto poprej, zbranih pa je bilo 600 tisoč evrov več.
Predpogoj za uspešno, odmevno kampanjo je seveda dobro poznavanje Facebooka in ciljnega občinstva, ki ga želite nagovoriti. Živa Jalovec, strokovnjakinja za digitalne trende, vam bo na 3-urni delavnici na zgoščen in nazoren način – tudi na primerih dobrih praks – predstavila, kako deluje Facebook.
Posvetili se boste trem ključnim elementom: profilu, poslovni strani in časovnici, ter spoznali različne tipe objav. Pogledali boste, kako deluje Facebookov algoritem in kako lahko povečate vidnost svojih objav. Naučili se boste, kako odpreti poslovno stran na Facebooku, kako jo upravljati, ter kako meriti in analizirati rezultate. Spoznali pa boste tudi, kakšne so razlike med poslovnimi stranmi in skupinami, in se tako lažje odločili, katera možnost je bolj primerna za vašo organizacijo.