kako nagovoriti podpornike in donatorje na facebooku?

 

Facebook je odlična platforma, na kateri lahko nevladne organizacije predstavite svoje delo in nagovorite (bodoče) podpornike in donatorje. Spomnimo se le na razvpito kampanjo »Ice Bucket Challenge«, v prevodu »Izziv ledenega čebra«, s katero so v Ameriki v mesecu dni zbrali več kot 115 milijonov dolarjev za raziskovanje in zdravljenje živčno mišične-bolezni ALS. Skočimo še v domače kraje: s kampanjo #nulapet, ki smo jo leta 2016 zasnovali v CNVOS-u, smo med uporabniki Facebooka razširili informacijo o možnosti donacije 0,5 odstotka dohodnine. Rezultat? Za donacijo se je odločilo 25 tisoč ljudi kot leto poprej, zbranih pa je bilo 600 tisoč evrov več.

Predpogoj za uspešno, odmevno kampanjo je seveda dobro poznavanje Facebooka in ciljnega občinstva, ki ga želite nagovoriti. Živa Jalovec, strokovnjakinja za digitalne trende, vam bo na 3-urni delavnici na zgoščen in nazoren način – tudi na primerih dobrih praks – predstavila, kako deluje Facebook.

Posvetili se boste trem ključnim elementom: profilu, poslovni strani in časovnici, ter spoznali različne tipe objav. Pogledali boste, kako deluje Facebookov algoritem in kako lahko povečate vidnost svojih objav.  Naučili se boste, kako odpreti poslovno stran na Facebooku, kako jo upravljati, ter kako meriti in analizirati rezultate. Spoznali pa boste tudi, kakšne so razlike med poslovnimi stranmi in skupinami, in se tako lažje odločili, katera možnost je bolj primerna za vašo organizacijo.

 

Komu je delavnica namenjena?

Delavnica je namenjena vsem, ki že upravljate Facebook stran svoje nevladne organizacije, pa tudi tistim, ki o tem še razmišljate. Predavateljica bo teme delavnice prilagodila znanju in potrebam prijavljenih.

 

Delavnico bo vodila

Živa Jalovec je uveljavljena strokovnjakinja za digitalne trende. Profesionalno pot na področju digitalnega komuniciranja je začela v Mercatorju, kasneje pa je kot svetovalka za komunikacije v družbenih medijih sodelovala s številnimi naročniki, med katerimi so Slovenska oglaševalska zbornica in Slovenski oglaševalski festival, Turizem Ljubljana, GEN-I, ALTA, Canon, Letališče Brnik, NLB Vita, Kino Šiška idr. Kot vodja komunikacij je sodelovala pri zelo uspešni kampanji na Kickstarterju za FlyKly, za mednarodno zagonsko podjetje Flaviar pa je vodila odnose s strankami in komunikacijo v družbenih medijih. Več let je bila članica žirije za nagrade Netko, na 23. SOF-u pa je bila tudi članica velike žirije.

 

Prijava na izobraževanje

Opomba: S seboj prinesite prenosne računalnike in pametne telefone, ki jih uporabljate za upravljanje s profili in stranmi na družbenih omrežjih.

 

Telefon: 01 542 14 22

e-mail: info@cnvos.si

Ponujamo dve brezplačni mesti na delavnici za vse člane CNVOS, ki letno razpolagajo z manj kot 10 000 EUR sredstev (več o članstvu v CNVOS in pristopno izjavo najdete tukaj). Prijavo na brezplačno mesto pošljite na naslov info@cnvos.si. V njej navedite 1.) opis vaše organizacije, 2.) vaše dosedanje izkušnje na predmetnem področju, 3.) vaša pričakovanja – kaj bi se radi na delavnici naučili ter 4.) v največ 200 besedah tudi, zakaj bi bili prav vi upravičeni do brezplačne udeležbe na delavnici. Pri tem zlasti izpostavite, kako bo znanje iz delavnice koristilo oz. v praksi pomagalo vaši organizaciji. Pri tem bodite čim bolj konkretni, saj bo slednje tudi kriterij izbora v primeru, da bo prijav več kot prostih mest. Rok prijave na brezplačno mesto je najkasneje teden dni pred pričetkom delavnice. [pojasnilo]