kako nevladniške zgodbe deliti na instagramu?

 

Instagram je platforma, ki jo nevladne organizacije pogosto zanemarijo. Nekateri si težko predstavljate, kako bi svoja sporočila prenesli v sliki, drugim se zdi, da zadostuje že prisotnost na Facebooku. Dejstvo pa je, da Instagram danes uporablja kar šest od desetih uporabnikov spleta: ima več milijardo uporabnikov, število pa vsako leto naraste za približno 200 milijonov.

Kljub temu, da sta med največkrat uporabljenimi ključniki na Instagramu #Me (jaz) in #Cute (ljubko), kar ima na prvi pogled bore malo opraviti z vrednotami in delom nevladnih organizacij, njegovega vpliva ne smemo podcenjevati. V svoj prid ga je na primer obrnila francoska nevladna organizacija Addict Aide, ki je s kampanjo »Like My Addiction«, v prevodu »Všečkaj mojo odvisnost«, na inovativen način opozorila na problem alkoholizma med mladimi, s premišljeno uporabo Instagrama pa je nagovorila tudi pravo ciljno občinstvo.

Strokovnjakinja za digitalne trende Živa Jalovec vam bo na 3-urni delavnici pokazala, kako odpreti poslovni profil na Instagramu in pripraviti privlačne vsebine, ki bodo pritegnile sledilce. Naučila vas bo ustvarjati zgodbe (Instagram Stories) in videoposnetke v živo (Instagram Live Video) ter pokazala, kako lahko merite in analizirate svoje rezultate. Ne bo ostalo pri teoriji: skupaj si boste ogledali tudi primere dobrih praks.

 

Komu je delavnica namenjena?

Delavnica je namenjena tako tistim, ki Instagram že uporabljate in upravljate profil svoje nevladne organizacije, kot tudi tistim, ki še kolebate o tem, ali profil potrebujete.

 

Delavnico bo vodila

Živa Jalovec je uveljavljena strokovnjakinja za digitalne trende. Profesionalno pot na področju digitalnega komuniciranja je začela v Mercatorju, kasneje pa je kot svetovalka za komunikacije v družbenih medijih sodelovala s številnimi naročniki, med katerimi so Slovenska oglaševalska zbornica in Slovenski oglaševalski festival, Turizem Ljubljana, GEN-I, ALTA, Canon, Letališče Brnik, NLB Vita, Kino Šiška idr. Kot vodja komunikacij je sodelovala pri zelo uspešni kampanji na Kickstarterju za FlyKly, za mednarodno zagonsko podjetje Flaviar pa je vodila odnose s strankami in komunikacijo v družbenih medijih. Več let je bila članica žirije za nagrade Netko, na 23. SOF-u pa je bila tudi članica velike žirije.

 

Prijava na izobraževanje

Opomba: S seboj prinesite prenosne računalnike in pametne telefone, ki jih uporabljate za upravljanje s profili in stranmi na družbenih omrežjih.

 

Telefon: 01 542 14 22

e-mail: info@cnvos.si

Ponujamo dve brezplačni mesti na delavnici za vse člane CNVOS, ki letno razpolagajo z manj kot 10 000 EUR sredstev (več o članstvu v CNVOS in pristopno izjavo najdete tukaj). Prijavo na brezplačno mesto pošljite na naslov info@cnvos.si. V njej navedite 1.) opis vaše organizacije, 2.) vaše dosedanje izkušnje na predmetnem področju, 3.) vaša pričakovanja – kaj bi se radi na delavnici naučili ter 4.) v največ 200 besedah tudi, zakaj bi bili prav vi upravičeni do brezplačne udeležbe na delavnici. Pri tem zlasti izpostavite, kako bo znanje iz delavnice koristilo oz. v praksi pomagalo vaši organizaciji. Pri tem bodite čim bolj konkretni, saj bo slednje tudi kriterij izbora v primeru, da bo prijav več kot prostih mest. Rok prijave na brezplačno mesto je najkasneje teden dni pred pričetkom delavnice. [pojasnilo]