Instagram je platforma, ki jo nevladne organizacije pogosto zanemarijo. Nekateri si težko predstavljate, kako bi svoja sporočila prenesli v sliki, drugim se zdi, da zadostuje že prisotnost na Facebooku. Dejstvo pa je, da Instagram danes uporablja kar šest od desetih uporabnikov spleta: ima več milijardo uporabnikov, število pa vsako leto naraste za približno 200 milijonov.
Kljub temu, da sta med največkrat uporabljenimi ključniki na Instagramu #Me (jaz) in #Cute (ljubko), kar ima na prvi pogled bore malo opraviti z vrednotami in delom nevladnih organizacij, njegovega vpliva ne smemo podcenjevati. V svoj prid ga je na primer obrnila francoska nevladna organizacija Addict Aide, ki je s kampanjo »Like My Addiction«, v prevodu »Všečkaj mojo odvisnost«, na inovativen način opozorila na problem alkoholizma med mladimi, s premišljeno uporabo Instagrama pa je nagovorila tudi pravo ciljno občinstvo.
Strokovnjakinja za digitalne trende Živa Jalovec vam bo na 3-urni delavnici pokazala, kako odpreti poslovni profil na Instagramu in pripraviti privlačne vsebine, ki bodo pritegnile sledilce. Naučila vas bo ustvarjati zgodbe (Instagram Stories) in videoposnetke v živo (Instagram Live Video) ter pokazala, kako lahko merite in analizirate svoje rezultate. Ne bo ostalo pri teoriji: skupaj si boste ogledali tudi primere dobrih praks.