Če boste uporabljali vezano knjigo računov, so koraki sledeči:
1. Sprejmete pravilnik, v katerem določite način, kako boste v skladu z zakonskimi zahtevami označevali račune pri gotovinskem poslovanju.
V pravilniku določite:
Pravilnik o dodeljevanju številk računov, ki izpolnjuje vse zakonske zahteve, si lahko glede na lastne potrebe izdelate v CNVOS-ovi spletni aplikaciji ePravnik (razdelek »Pravilniki za NVO«).
2. V prosti prodaji (npr. v knjigarni) kupite vezano knjigo računov.
3. Kupljeno vezano knjigo računov preko portala eDavki z obrazcem "NF-VKRPotrdilo" potrdite. S tem sporočite FURS serijsko številko vezane knjige, ki ji bo uporabljala vaša organizacija.
4. Preko portala eDavki z obrazcem »DPR-PridobitevDP« oddajte zahtevo za pridobitev digitalnega potrdila za izvajanje postopka davčnega potrjevanja računov. Gre za posebno digitalno potrdilo, saj druga digitalna potrdila, ki jih uporabljate za eDavke, AJPES ali spletno banko niso ustrezna.
Čez nekaj minut prejmete v portalu eDavki v razdelku »Dokumenti prejeti v zadnjem mesecu« nov dokument, ki vsebuje povezavo do digitalnega potrdila. Gesla in digitalni certifikat shranite na računalnik, nato pa nanj certifikat še namestite.
5. Z računalnikom, kjer je nameščen digitalni certifikat, vstopite v aplikacijo miniBLAGAJNA in v razdelku »Pregled nastavitev« uredite prvi dve postavki, katerih status še ni urejen:
To pomeni da:
6. Pripravite obvestilo za kupce, ki mora biti ob izdaji računov na vidnem mestu.
Ko ste opravili vse zgornje korake, lahko pričnete z izdajo računov iz (potrjene) vezane knjige računov.
Po izdaji računa ne pozabite, da je potrebno kopijo računa tudi shraniti (v elektronski ali papirnati obliki).
7. Ko izdate posamezen račun iz vezane knjige računov, ga morate najkasneje do 10. dne prihodnjega meseca potrditi preko spletne aplikacije miniBLAGAJNA (razdelek »potrjevanje VKR računov).
Po izdaji računa ne pozabite, da je potrebno kopijo računa tudi shraniti (v elektronski ali papirnati obliki).