Obvezni akti zavoda so:

Akti, ki jih vaš zavod obvezno mora imeti, so:

  • akt o ustanovitvi,
  • statut, ki podrobneje uredi delovanje zavoda in njegove organe,
  • pravilnik o računovodstvu,s katerim podrobneje uredite način sestavljanja knjigovodskih listin, vrste knjigovodskih listin, odgovornost za sestavo, gibanje in kontrolo knjigovodskih listin ter njihovo hranjenje in
  • izjava o varnosti, s katero identificirate nevarnosti, ocenite tveganja za delavce in določite ukrepov za zmanjšanje nesprejemljivega tveganja.

Če je v zavodu zaposlenih več kot deset delavcev, je obvezen tudi

  • Akt o sistemizaciji delovnih mest

Če izvajate zdravstvene storitve ali če vodite zbirke občutljivih osebnih podatkov kot del svoje registrirane dejavnosti, je obvezen tudi

  • Pravilnik o varstvu osebnih podatkov

Priporočljivi akti za zavode pa so:

  • pravilnik o delovnih razmerjih (predvsem, če je v zavodu več zaposlenih),
  • pravilnik o varstvu osebnih podatkov, če obdelujete osebne podatke,
  • akt o sistemizaciji delovnih mest (običajno je koristen že pri več kot 3 zaposlenih),
  • pravilnik o varnosti in zdravju pri delu, ki ureja postopke izpolnjevanja zahtev zakonodaje na tem področju in
  • poslovnik o delu sveta zavoda in poslovnik o delu strokovnega sveta zavoda.