Pogovarjali smo se z Jasno Suhadolc in Nino Kožar, strokovnjakinjama za digitalni marketing, ki bosta 13. in 15. marca vodili 2-dnevno delavnico digitalnega marketinga, pri katerem izpostavljata predvsem to, da se je treba najbolj posvetiti pripravi vsebin, a hkrati poudarjata, da se da z malo vloženega denarja narediti veliko.

 

Kje lahko znanje digitalnega marketinga najbolj pomaga nevladnim organizacijam?

Digitalni komunikacijski kanali nevladnim organizacijam omogočajo neposredni stik z javnostmi, ki jih nagovarja ali želi nagovoriti. Pomembni so za opozarjanje na pereče teme, vzpostavljanje dialoga z vsemi vpletenimi ter angažiranje javnosti za iskanje rešitev. Zato je pomembno, da poznate vse komunikacijske možnosti, ki jih ponujajo in izberete tiste, ki bodo najbolj učinkovite za uresničevanje vaših ciljev.

 

Kje vi vidite rezerve, priložnosti? V digitalnem znanju, pri pravilni pripravi vsebin?

Tehnično upravljanje z digitalnimi komunikacijskimi kanali praviloma ni težko, priprava vsebin pa zahteva strateško razmišljanje, dobro poznavanje navad in pričakovanj ciljnih javnosti ter natančno oblikovanje sporočil, ki jim jih želimo posredovati. Vsebine so najpomembnejši del poti do uspešnega komuniciranja, zato jim je dobro posvetiti veliko premisleka in energije.

 

Ponavadi velja občutek, da za je dober digitalni marketing potrebno precej denarja? Je res tako?

Ena od prednosti digitalnega marketinga je, da smo v njem lahko uspešni tudi z manj sredstvi. Spet pa je pri tem zelo pomembno, kako dobro znamo pripovedati in kakšno sporočilo posredujemo svetu. Gotovo tudi sami poznate veliko primerov, ko so amaterski video posnetki ali fotografije na družbenih medijih dosegli večji učinek kot najdražje video in foto produkcije.

 

Katera so tista brezplačna orodja, kanali, s katerimi lahko nevladne organizacije veliko in na enostaven način naredijo že same?

Izbira komunikacijskih orodij je odvisna od javnosti, ki jih želimo nagovoriti in sporočil, ki jih želimo posredovati. Na voljo je veliko digitalnih orodij, ki podpirajo praktično vse vrste vsebin, vedno pa je treba misliti na njihovo dostopnost, popularnost, strukturo uporabnikov in druge podobne dejavnike. Vedno je dobro preizkušati različne možnosti, na koncu pa se je pametno odločiti, koliko časa si pravzaprav lahko privoščimo in prilagoditi aktivnosti tudi temu.

 

Kaj so tiste glavne stvari, ki se jih bodo udeleženci naučili na delavnici?

Udeležencem delavnice bomo predstavili spremembe, ki so jih digitalni mediji prinesli na področje marketinga, gradnjo odnosov na družbenih omrežjih in komunikacijske trende za leto 2018, nato pa se bomo posebej pozorno posvetili načrtovanju in pripravi vsebin, izbiri relevantnih družbenih medijev, pozicioniranju z znanjem in strokovnostjo ter oglaševanju in analitiki. Predstavili bomo še nekaj primerov dobre prakse in odgovorili na konkretna vprašanja udeležencev.

 

Več o delavnici in prijavnica