kako nagovoriti sledilce na družbenih omrežjih?

Družbena omrežja so postala nepogrešljivo orodje za komuniciranje s ciljno javnostjo, saj nevladnim organizacijam omogočajo, da predstavijo svoje delo in nagovorijo podpornike in donatorje. Predpogoj za uspešno pridobivanje in komuniciranje s sledilci pa je seveda dobro poznavanje družbenih omrežij in ciljnega občinstva, ki ga nevladna organizacija želi nagovoriti.

Anja Avberšek, strokovnjakinja za družbene medije, vam bo na delavnici na zgoščen in nazoren način predstavila, kako delujejo posamezna družbena omrežja. Med predavanjem se boste dotaknili različnih družbenih omrežij (Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat) in spoznali razlike med njimi, saj je ključ za uspeh na posameznem družbenem omrežju poznavanje njegovih specifik. Spoznali boste tudi različne uredniške plane in načine uspešnega komuniciranja s sledilci. V zadnjem delu si boste ogledali še trende, ki bodo zaznamovali to leto in posamične primere dobrih praks.

 

Komu je delavnica namenjena

Delavnica je namenjena vsem, ki že upravljate družbene medije svoje nevladne organizacije, pa tudi tistim, ki o tem še razmišljate. Predavateljica bo teme delavnice prilagodila znanju in potrebam prijavljenih.

 

Delavnico bo vodila

Anja Avberšek je svoje izkušnje na področju družbenih omrežij pridobivala v agenciji Pristop, kjer je upravljala družbena omrežja za številne blagovne znamke. Kasneje je prevzela vodenje družbenih omrežij za podjetje Lidl Slovenija, ki je zgradilo eno največjih Facebook skupnosti v Sloveniji, uspešno pa se predstavlja tudi na drugih družbenih omrežjih. Trenutno je zaposlena pri podjetju GenePlanet v vlogi Brand Managerja, kjer snuje marketinške aktivnosti za linijo produktov.

 
 

Telefon: 01 542 14 22

e-mail: info@cnvos.si

Ponujamo dve brezplačni mesti na delavnici za vse člane CNVOS, ki letno razpolagajo z manj kot 10 000 EUR sredstev (več o članstvu v CNVOS in pristopno izjavo najdete tukaj). Prijavo na brezplačno mesto pošljite na naslov info@cnvos.si. V njej navedite 1.) opis vaše organizacije, 2.) vaše dosedanje izkušnje na predmetnem področju, 3.) vaša pričakovanja – kaj bi se radi na delavnici naučili ter 4.) v največ 200 besedah tudi, zakaj bi bili prav vi upravičeni do brezplačne udeležbe na delavnici. Pri tem zlasti izpostavite, kako bo znanje iz delavnice koristilo oz. v praksi pomagalo vaši organizaciji. Pri tem bodite čim bolj konkretni, saj bo slednje tudi kriterij izbora v primeru, da bo prijav več kot prostih mest. Rok prijave na brezplačno mesto je najkasneje teden dni pred pričetkom delavnice. [pojasnilo]