kako navdušiti sponzorja ali donatorja?

Učinkovito pridobivanje sredstev s strani sponzorjev ali donatorjev bi morala biti paradna disciplina vsake nevladne organizacije. Znati napisati prepričljivo prošnjo za donatorstvo ali sponzorstvo namreč pomeni več denarja za izvajanje programa. Več programa pomeni večjo opaznost. In večja opaznost je spet nov adut pri pisanju novih prošenj.

 

Udeleženci 3-dnevne delavnice boste z Veroniko Vodlan, projektno svetovalko na CNVOS, na svojih in konkretnih primerih spoznavali in se učili, kako se pripraviti na pridobivanje sredstev, kako prepoznati dobre sponzorje in kje jih poiskati, kako jih nagovoriti in kako oblikovati privlačne, prepričljive in dobičkonosne predstavitve. Predstavila vam bo, katere in kakšne so prošnje, ki prepričajo, kaj so tisti glavni poudarki, brez katerih ni dobre prošnje, in katere so najpogostejše napake, ki jih nevladne organizacije naredijo pri nagovarjanju podjetja.

 

Komu je delavnica namenjena

Delavnica je namenjena tistim, ki se v svoji organizaciji ukvarjajo z marketingom, pridobivanjem finančnih sredstev ali neposredno s komunikacijo s spoznorji ali donatorji.

 

Delavnico bo vodila

Veronika Vodlan, projektna svetovalka na CNVOS, avtorica treh priročnikov o fundraisingu, ki je v svojem dolgoletnem delu v nevladnih organizacijah pripravila in vodila prek 100 projektov, financiranih s strani domačih, evropskih, ameriških in mednarodnih donatorjev.

 

Delavnica je odpovedana

 

Telefon: 01 542 14 22

e-mail: info@cnvos.si

Ponujamo dve brezplačni mesti na delavnici za vse člane CNVOS, ki letno razpolagajo z manj kot 10 000 EUR sredstev (več o članstvu v CNVOS in pristopno izjavo najdete tukaj). Prijavo na brezplačno mesto pošljite na naslov info@cnvos.si. V njej navedite 1.) opis vaše organizacije, 2.) vaše dosedanje izkušnje na predmetnem področju, 3.) vaša pričakovanja – kaj bi se radi na delavnici naučili ter 4.) v največ 200 besedah tudi, zakaj bi bili prav vi upravičeni do brezplačne udeležbe na delavnici. Pri tem zlasti izpostavite, kako bo znanje iz delavnice koristilo oz. v praksi pomagalo vaši organizaciji. Pri tem bodite čim bolj konkretni, saj bo slednje tudi kriterij izbora v primeru, da bo prijav več kot prostih mest. Rok prijave na brezplačno mesto je najkasneje teden dni pred pričetkom delavnice. [pojasnilo]