Delo v društvih je ob prelomih leta zaznamovano s pripravami letnih računovodskih poročil. Da bo manj stresno, v januarju prirejamo delavnico, na kateri se boste z računovodsko in davčno strokovnjakinjo posvetili predvsem pripravi poročil o finančnem poslovanju društev – tudi na podlagi vašega dela.
Na 3-urni delavnici boste obdelali osnove računovodstva v društvih: izvedeli boste na primer, katere poslovne knjige in evidence so obvezne in kako vam lahko kontne kartice pomagajo pri učinkovitejšem vodenju projektov. Največji poudarek pa bo prav na pripravi finančnih poročil. Simona Novak, ena največjih računovodskih in davčnih strokovnjakinj v Sloveniji, vam bo razložila, kako naj se vaše finančno poslovanje odraža v letnem poročilu in kaj vaše letno poročilo pove o donatorju, financerju, banki – ali o vas samih. Predstavila vam bo obveznosti glede oddaje letnega poročila in izpostavila najpogostejše napake pri pripravi poročil, čas pa boste imeli tudi za vprašanja o sestavi letnega poročila na podlagi vaše vsebine dela.
Izvedeli boste tudi, kaj se zgodi, če inšpektor najde napake v poslovnih knjigah ali letnih poročilih, ter kako bodo spremembe Slovenskih računovodskih standardov vplivale na računovodenje društev.
Poleg tega boste na delavnici dobili tudi odgovore na vprašanja o davku na dodano vrednost (kako deluje sistem davka na dodano vrednost, kdaj se ga plačuje, kdaj so nevladna društva lahko oproščena DDV-ja, kaj pomeni delno oproščen in delno obdavčen promet, kdaj je smiselno prostovoljno postati zavezanec za DDV in katere so najpogostejše napake društev pri obračunavanju DDV), izvajanju pridobitne dejavnosti (kako deluje sistem davka od dohodkov pravnih oseb in kdaj se ga plačuje, kje je meja opravljanja pridobitne dejavnosti, kakšna je v računovodskem pogledu razlika med donatorstvom in sponzorstvom) ter o blagajniškem in gotovinskem poslovanju (kakšne so obveznosti pri blagajniškem in gotovinskem poslovanju in kje se najpogosteje pojavljajo napake).