razvoj blagovnih znamk, story$elling in ustvarjanje vsebin za družbena omrežja

V  preteklosti  se  je  blagovna  znamka nanašala predvsem na izdelke, danes pa so se blagovne znamke razširile tudi na storitve, organizacije, osebnosti itd. Pomembno je, da tudi nevladne organizacije premišljeno razvijajo svoje blagovne znamke. 

Razvoj sodobnih blagovnih znamk je kompleksen proces in poteka preko več razvojnih faz, ki morajo biti strateško načrtovane in skrbno izpeljane, uspešen odnos med sodobnimi blagovnimi znamkami in ciljnimi skupinami pa se gradi s pomočjo sodobnih komunikacijskih pristopov. 

Eden od njih je tudi komunikacija na družbenih omrežjih, kjer je vse več vsebin, pozornost ljudi pa je vedno krajša.

Kaj so zares blagovne znamke? Kaj so ključne zakonitosti pri njihovem razvoju in kako poteka proces gradnje? Kako blagovno znamko spraviti v življenje in umestiti v kulturo 21. stoletja? Kako poskrbeti, da se vaše sporočilo ne izgubi v poplavi vsebin? In kako ustvarjati objave, ki bodo zaradi svoje zanimivosti dosegale na tisoče ljudi? 

Odgovore ali še dodatna vprašanja bomo iskali na izobraževanju pod vodstvom kreativnega direktorja Tineta Lugariča in digitalnega stratega Jana Omahna iz oglaševalske agencije Luna\TBWA.

Izobraževanje, katerega glavni namen je, da izboljša vaše komunikacijske načrte ter vam da konkretne napotke, kako lahko dosežete večji učinek, bo potekalo skozi tri spletna srečanja:

  • 1. srečanje je namenjeno teoretskemu in praktičnemu predavanju o bistvu blagovnih znamk, razvoju oglasnih zgodb in drugih komunikacijskih taktikah ter pregledu ključnih zakonitosti in orodij za pripravo vsebin na družbenih omrežjih.

  • 2. in 3. srečanje bo v obliki delavnice s predstavitvijo udeležencev (organizacij) in briefov, ki jih organizacije pripravijo zase ter na podlagi katerih pripravijo kampanje, ki jih na zadnjem srečanju tudi predstavijo. Oba dela procesa potekata v sodelovanju ekip z mentorjema, ki ekipe usmerjata z nasveti in dodatnimi znanji.

Prvi del, ki je namenjen spoznavanju teoretičnih osnov, bo za vse potekal istočasno. Drugo in tretje srečanje pa bosta namenjena individualnemu komunikacijskemu načrtu vsakega projekta in njegovi nadgradnji, zato bosta potekala v dopoldanskem in popoldanskem delu. Vsak se lahko udeleži le enega termina, zato morate ob prijavi izbrati, katerega termina se boste udeležili.

 

Komu je delavnica namenjena

Vsem organizacijam, ki jih zanima razvoj ali izboljšava lastne blagovne znamke.

 

Delavnico bosta vodila

Tine Lugarič je univerzitetni diplomirani komunikolog in kreativni direktor z več kot 16 leti profesionalnih izkušenj. Skrbi za tržno-komunikacijske zgodbe največjih slovenskih in regijskih naročnikov, za svoje delo pa je prejel več kot 100 nagrad in priznanj na domačih in mednarodnih oglaševalskih festivalih. Svoje znanje Tine pogosto deli na različnih fakultetah, oglaševalskih festivalih, delavnicah in dogodkih, kot so TEDx, Creative Mornings, Pecha Kucha ...   

Jan Omahen je strokovnjak za nove medije in digitalni strateg v oglaševalski agenciji Luna \TBWA, svoje prve korake v svet digitalnega oglaševanja pa je naredil v podjetju Telekom Slovenije. Pri nastopu na družbenih omrežjih verjame v strategije, ki v ospredje postavljajo publiko. V 10 letih je soustvaril številne odmevne in večkrat nagrajene oglaševalske zgodbe.

 

Prijava

Na delavnico se prijavite prek spodnjega obrazca. Prijava na delavnico ne pomeni avtomatsko zagotovljene udeležbe. V prijavi navedite, kakšne so vaše dosedanje izkušnje na predmetnem področju in kako vam bo znanje z delavnice koristilo oz. v praksi pomagalo vaši organizaciji. Pri tem bodite čim bolj konkretni, saj bomo udeležence izbrali na podlagi tega opisa. O izboru vas bomo obvestili najkasneje pet delovnih dni pred delavnico.

 

Prijava na delavnico

 

Izvedbo delavnice sofinancira Ministrstvo za javno upravo iz Sklada za NVO v okviru Javnega razpisa za podporno okolje za razvoj nevladnih organizacij 2019 - 2023.

 

Telefon: 01 542 14 22

e-mail: info@cnvos.si