Nevladnim organizacijam, ki izvajajo programe socialnega varstva, smo decembra s paketom brezplačnih usposabljanj ponudili priložnost, da se naučijo samozavestno uporabljati sodobne digitalne pripomočke in svoje delo opravljajo kakovostno tudi v času spremenjenih razmer. Posnetka delavnic sta zdaj na voljo vsem: objavili smo ju na svojem YouTube kanalu.

Management: Orodja za delo na daljavo in optimizacijo poslovanja

V prvi delavnici Alenka Oblak in Sašo Kronegger predstavita izbrana orodja za delo na daljavo in optimizacijo poslovanja. Posnetek je na voljo tukaj.

Posvetita se štirim področjem dela, namenjenih upravljanju, koordinaciji ter razvoju organizacij in programov: srečanjem, razvoju idej, upravljanju delovnih nalog ter izobraževanju.

Stiki med zaposlenimi so v času izrednih razmer omejeni, potreba po povezovanju med sodelavci in komunikaciji o delu ter o vsakdanjih stvareh, ki ekipo držijo skupaj, pa ostaja. Spoznali boste orodja, namenjena srečanjem na daljavo: Zoom, MS Teams, Skype, Discord, Ring meetings, Jitsi. Pogledali bomo tudi, kako delujejo orodja za upravljanje in sodelovanje: Trello, Podio, Slack, Dropbox, Google drive.

Zamisli o novih projektih in programih tudi v času epidemije ne počivajo. Ste vedeli, da si lahko pri razvoju projektnih zamisli pomagate tudi z digitalnimi orodji? Spoznajte, kako si lahko delo olajšate z orodji Jamboard, Miro, Padlet, Mindmeister.

Ni treba, da je izobraževanje na daljavo dolgočasno. Vaše predstavitve bodo s premišljeno uporabo digitalnih orodij za izobraževanja prebudile še največje zaspance. Naučili se boste, kako lahko izobraževanja popestrite z uporabo orodij Mentimeter, Actionbound, Edmodo, Google Classrooms, Moodle, MS Teams.

 

Individualna podpora uporabnikom

Predavatelja v tej delavnici predstavita izbrana digitalna orodja, s pomočjo katerih lahko uporabnikom svojih programov nudite individualno podporo.

Delo s posameznikom je pogosto ena ključnih dejavnosti programov socialnega varstva. Teme, ki se nam odpirajo ob podpori na daljavo so: kako ohranjati odnos? Kako komunicirati, kadar so kanali za prepoznavanje telesne govorice omejeni? Kaj je vseeno potrebno izpeljati v živo? Kaj so prednosti in slabosti posameznih komunikacijskih orodij in kaj uporaba posamezne tehnologije stroškovno pomeni za uporabnike?

Spoznali boste orodja Skype, Viber, Jitsi, Zoom, WhatApp, SnapChat in konferenčni klic.