Društvo za kulturo inkluzije obvešča, da je v okviru mednarodnega projekta nastal prvi celostni instrument za samoevalvacijo inkluzivnosti v slovenskih šolah.
Priročnik z naslovom »Na poti k vključujoči šoli in družbi – model za ocenjevanje in razvoj vključujoče šole« šolam omogoča poglobljen in hkrati dostopen vpogled v lastno inkluzivno naravnanost in model za nadaljnji razvoj k cilju vključujočega šolskega okolja.
Instrument temelji na mednarodno priznanem modelu Index for Inclusion (Booth & Ainscow), ki so ga partnerji – Center Janeza Levca Ljubljana (nosilec projekta, Slovenija), ŠOSO »Milan Petrović« (Novi Sad, Srbija) in OURC »dr. Zlatan Sremec« (Skopje, Severna Makedonija) – nadgradili z avtentičnimi izkušnjami in prepoznanimi potrebami iz raznolikih šolskih okolij in prilagodili za uporabo v slovenskem in širšem prostoru.
Gre za prvi tovrstni instrument v slovenskem prostoru, namenjen šolam, ki želijo sistematično graditi vključujoče šolsko okolje.
Za več informacij se obrnite na julija@igrajsezmano.eu.