Iz Eurydice Slovenija obveščajo, da je bilo konec februarja objavljeno novo poročilo v seriji Pisa in Focus o tem, kako je motiviranost učencev povezana z njihovimi dosežki in anksioznostjo.
Glede na podatke poročila so med državami velike razlike. Manj kot 40 % učencev v Belgiji, na Finskem, Japonskem in Nizozemskem ter v Švici je izjavilo, da želijo biti najboljši v vsem, kar koli delajo, medtem ko se je s to izjavo strinjalo več kot 90 % učencev v Kolumbiji, Izraelu, na Tajskem, v Združenem kraljestvu in Združenih državah Amerike.
Razvidno je tudi razmerje med motiviranostjo in anksioznostjo. V vseh razen treh državah (Nemčija, Hong Kong [Kitajska] in Islandija) so učenci, ki so označili, da želijo doseči najboljše ocene pri skoraj vseh predmetih, zelo verjetneje poročali, da so anksiozni, tudi če so dobro pripravljeni za preizkus znanja.
Poročilo je dostopno na spletišču OECDiLibrary.