Uprava RS za izvrševanje kazenskih sankcij je 11. maja 2018 objavila javni natečaj za izbor idejne zasnove promocijskega izdelka s predlogom blagovne znamke za lažje vključevanje zapornikov nazaj v družbo.

Namen javnega natečaja je izbrati izdelek, ki simbolično in vizualno sporoča pomembnost učenja iz napak in ruši predsodke o osebah, ki so na prestajanju zaporne kazni, kot družbeno in delovno manj zaželenih članov skupnosti, obenem pa predstavlja tržno zanimiv produkt.

Z javnim natečajem iščejo izdelek, ki bo naslavljal tako širšo družbo, kot osebe, ki so na prestajanju zaporne kazni. Slednjim želijo z možnostjo vključitve v proces izdelave zmagovalnega izdelka povečati možnost ustvarjanja, razvijanja delovnih navad in veščin za boljšo in hitrejšo vključitev v družbo.

Izmed prispelih prijav bo 5-članska komisija izbrala in nagradila 3, ki najbolj ponazarjajo dvig družbene odgovornosti za soustvarjanje varnejše družbe v okviru slovenskega zaporskega sistema.

Več informacij najdete na spletni strani Ministrstva za pravosodje. Rok za prijavo je do vključno petka, 1. 6. 2018.