Rdeči križ Slovenije in Zavod za transfuzijsko medicino se pridružujeta odmevni in uspešni mednarodni kampanji »Missing type« (Manjkajoča črka), katere osrednji namen je ozavestiti javnost o vsakodnevni potrebi po oskrbi bolnikov s krvjo ustrezne krvne skupine ter pomembnosti darovanja krvi.
V slovenski različici bodo predstavljeni zvesti krvodajalci ter hvaležni prejemniki, ki jim je darovana kri omogočila zdravljenje ali celo rešila življenje. V izvirni kampanji »Missing type« so pozvali podjetja, da iz svojih logotipov odvzamejo črke A, 0, B in AB, ki predstavljajo krvne skupine. Na ta način so opozorili na pomembnost krvnih skupin in zagotavljanje zadostnih količin krvi. Pri nas pa so kampanjo nadgradili in jo poosebili z imeni krvodajalcev in prejemnikov. Vabijo vas, priključite se kampanji z umikom črk A, O, B in AB iz naziva vašega medija na svetovni dan krvodajalstva, ki bo 14. junija.