18. september 2019 od 9.00 do 15.00; Hotel Lev, dvorana Karantanija

V Centru nevladnih organizacij smo se odločili, da letošnjo nevladniško nacionalno konferenco posvetimo socialnemu marketingu: marketingu, s katerim želimo doseči spremembo v obnašanju posameznikov, (raz)rešiti težave, ki nas pestijo, in družbo tako spremeniti na bolje. Zanima nas torej marketing, ki svoje učinkovitosti ne meri v številu prikazov ali všečkov na družbenih omrežjih, pač pa na primer v upadanju števila žrtev na cestah, manjšemu številu prodanih steklenic žganja in škatlic cigaret ob petkih zvečer, ali krajšim vrstam na urgenci zaradi »padcev po stopnicah«.

Pri organizaciji konference smo združili moči s PRSS, Slovenskim društvom za odnose z javnostmi, in jo odprli za komunikatorje iz nevladnega, javnega in gospodarskega sektorja, nanjo pa vabimo tudi tržnike in snovalce kampanj iz oglaševalskih agencij ter predstavnike podjetij. Z nami bodo:

  • Kate Dale, vodja projektov v britanski vladni organizaciji Sport England, ki bo predstavila kampanjo This Girl Can (To dekle zmore), v kateri so razbijali stereotipe in k ukvarjanju s športom prepričali 3,9 milijona Britank,
  • izr. prof. dr. Tanja Kamin s Katedre za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi na Fakulteti za družbene vede, ki bo razložila, kaj je in kaj ni socialni marketing,
  • Medeja Kraševec, tekstopiska v oglaševalski agenciji Luna \ TBWA in predstavniki Zavoda VOZIM, ki bodo predstavili kampanjo Heroji furajo v pižamah, iniciativo za manj voženj pod vplivom alkohola, ki je vzpodbudila mlade in starše, da vedno poskrbijo za varen prevoz, če uživajo alkohol ali druge substance,
  • Tomaž Bergoč, izvršni direktor Slovenske fundacije za UNICEF, ki bo predstavil kampanjo Skriti escape room, ki je osveščala o zaskrbljujoči pogostosti spolnih zlorab otrok, razbijala napačna prepričanja o spolnih zlorabah in storilcih ter usmerjala k zaščiti otrok,
  • Tanja Rudolf Čenčič, vodja socialnega marketinga Iz principa, v okviru katerega (kot socialno podjetniška enota Združenja DrogArt) razvijajo številne socialno marketinške kampanje bodisi za lastne projekte na področjih kot so enakost spolov, trgovanje z ljudmi, varnost v prometu, uporaba drog in alkohola, kakor tudi družbene in ozaveščevalne projekte za naročnike,
  • Predstavniki Pivovarne Laško, ki bodo predstavili projekt Gremo v hribe v sodelovanju s Planinsko zvezo Slovenije, s katerim že deset sezon spodbujajo ljudi k obisku gora in hkrati pomagajo lokalnim planinskim društvom in drugim nevladnim organizacijam,
  • Tina Cipot, vodja službe za korporativno komuniciranje in družbeno odgovornih projektov v Lidlu Slovenija, kjer skozi sponzorsko zgodbo že od leta 2016 skupaj z Zvezo za šport invalidov Slovenije - Paraolimpijskim komitejem aktivno spreminjajo pogled javnosti na šport invalidov, gradijo na prepoznavnosti paraolimpijskih športov v Sloveniji in spodbujajo vse, ne glede na morebitne oviranosti, k ukvarjanju s športom.

Podrobnejši program bomo objavili kmalu. Kotizacije ni! Za kavo in kosilo poskrbimo mi.

Dogodek financirata EU iz Evropskega socialnega sklada in Ministrstvo za javno upravo.

PRIJAVE SO ŽE ZAPRTE, LAHKO PA SE POSTAVITE V ČAKALNICO