Naleteli ste na krivico ali nepravilnost. Naj bo to nevarna šolska pot ali neprimeren predlog zakona – sestanek pri mestnem svetniku ali sporočilo za javnost v večini primerov ne bo dovolj, da bi rešili težavo. Koga boste poklicali na pomoč? Podpornike, jasno. Pa veste, kako? Na CNVOS-ovo nacionalno nevladniško konferenco smo letos povabili mednarodne strokovnjake, ki bodo z nami delili odgovore na vprašanje, zakaj je pridobivanje članov in podpornikov tako pomembno za uspešno delovanje nevladnih organizacij in kako se ga lotiti. Konferenca bo 16. novembra ob 9.30 – letos seveda na spletu. 

Izjemni dosežki sami po sebi niso dovolj, da bi nevladna organizacija uživala podporo širše javnosti. Nevladne organizacije, ki ne vedo, komu in kako predstaviti svoj program, dosežke in akcije, praviloma nimajo širokega kroga podpornikov. In obratno: nevladne organizacije, ki vedo, kako nagovoriti svoje (potencialne) člane in podpornike, so tiste, ki uživajo javno podporo in zaupanje.

Osrednji govorec konference o pridobivanju in ohranjanju podpornikov bo dr. Jaromír Mazák, predavatelj na Karlovi univerzi v Pragi in raziskovalec v praški nevladni organizaciji Schola Empirica, kjer vodi ocenjevanje več projektov, med drugim programov Stronger Roots in Active Citizens Fund na Češkem. V svojem raziskovalnem delu se med drugim posveča civilni družbi v postkomunističnih državah in političnem komuniciranju na spletu. Njegove raziskave so bile objavljene v mednarodno priznanih revijah, med drugim v European Journal of Communication, Social Movement Studies in Information, Communication & Society. Je soavtor poročila Constituency Building: Insights and Ideas.

Udeleženkam in udeležencem konference bo razložil:

  • kaj je pridobivanje članov in podpornikov (constituency building) in zakaj je tako pomembno;
  • kaj bi morale razmisliti nevladne organizacije, preden se obrnejo na svoje (potencialne) podpornike;
  • kako naj nevladne organizacije vedo, da so uspešne pri pridobivanju zaupanja javnosti.

V nadaljevanju konference bodo z nami konkretne izkušnje in nasvete o pridobivanju članov in podpornikov delile:

  • Katarzyna Batko-Tołuć, programska direktorica poljske mreže Citizens Network Watchdog Poland, o tem, kako naj nevladna organizacija pridobi in ohrani zaupanje podpornikov. Razložila nam bo, kako so širok krog podpornikov pridobili v njeni organizaciji, s poudarkom na pripravi na spremembo in komuniciranju.
  • Ana Babović, ustanoviteljica združenja Srbija u pokretu, o tem, kako do aktivnih podpornikov, ki se bodo z vami borili za isti cilj. Predstavila bo zagovorniško kampanjo P/Bravo za mame, v kateri so s pomočjo 250 mater iz cele Srbije prepričali poslance in uspešno spremenili zakon o izplačevanju porodniškega nadomestila, tako da nadomestila za delo izplačuje država in ne delodajalci.
  • Maruša Kaučič Condé, vodja marketinga in odnosov z javnostmi na ZPM Ljubljana Moste-Polje, o tem, kako (z)graditi zaupanja vredno blagovno znamko. Kateri predpogoji morajo biti izpolnjeni, preden se lotimo gradnje blagovne znamke in kako komunicirati, bo predstavila na primeru Verige dobrih ljudi.
 

Zagotovite si svoje mesto in ne pozabite rezervirati termina v svojih koledarjih: ponedeljek, 16. november od 9.30 do 14.00.

Konferenca bo v angleškem jeziku. 

Poskrbeli bomo za tolmačenje celotne konference v slovenski znakovni jezik.

 

VSA PROSTA MESTA SO ŽE ZASEDENA, ZATO PRIJAVE NISO VEČ MOGOČE.