Zakaj so nekatere nevladne organizacije bolj spretne pri nagovarjanju sponzorjev, donatorjev, prostovoljcev ... kot druge? Razlogov je veliko, vse pa se začne pri učinkovitem sporočilu, ki pritegne pozornost. Kako široki množici ljudi pojasniti, kaj je vaše poslanstvo, in kako vam lahko pri uresničevanju tega poslanstva pomagajo? Kakšen jezik moramo uporabiti in čemu se moramo za vsako ceno izogniti? Slabe prakse bomo za vedno pospravili v predal skupaj z Medejo Kraševec, kreativno direktorico agencije Luna \TBWA, 9. marca med 14. in 15. uro. 

Medeja je magistrica tržnega komuniciranja in velika ljubiteljica jezika. Kot kreativna direktorica dela v agenciji Luna \TBWA, s kreativnim pisanjem pa se srečuje že dolgo. Leta 2018 je bila Mlada kreativka leta in nato ena izmed šestih najboljših mladih kreativcev na festivalu Cannes Lions. Z njenimi večkrat nagrajenimi idejami se strinjajo tudi mnogi naročniki, kot so Pivovarna Laško Union, Argeta, Zavarovalnica Sava, Fructal, Zavod Vozim, Tam Tam, Delo, Ljubljanske Mlekarne in drugi. Je goreča oboževalka slovnice, kar je lahko v družbi mestoma tudi neprijetno, njeno glavno orožje pa je (bolj ali manj dober) humor. Svojo ljubezen do materinščine redno deli tudi na Instagramu @medejinislovnicninamigi, kjer na preprost in igriv način razlaga tisto, kar smo se naučili v osnovni šoli – in pozabili.

Pogovor bo moderirala vodja komuniciranja CNVOS, Nina Narat Meden.

ROK ZA PRIJAVE SE JE IZTEKEL

PR akademija je poseben izobraževalni program za komunikatorje v nevladnem sektorju in vse, ki se v nevladnih organizacijah ukvarjate s komuniciranjem z javnostmi. Letos smo ga zasnovali kot niz moderiranih pogovorov s strokovnjaki s področja komuniciranja. Za podporo pri izvedbi se zahvaljujemo PRSS, Slovenskemu društvu za odnose z javnostmi. Več o programu lahko preberete tukaj