Zakaj vaše objave na družbenih omrežjih ne zaživijo, čeprav vanje vlagate ogromno truda in energije? Kaj je razlog, da družbeni profili sicer izjemnih nevladnih organizacij samevajo? Na četrtem dogodku PR akademije bomo stopili korak nazaj in premislili, ali smo za komuniciranje s svojim ciljnim občinstvom sploh izbrali pravo družbeno omrežje. Pogovorili se bomo o tem, kaj sodi na družbena omrežja in kaj je bolje pustiti v poročilih, v katerih financerjem poročamo o svojem delu. Morda pa bomo našli tudi odgovor na večno vprašanje: je na družbenih omrežjih smiselno odpirati strani za projekte z omejenim rokom trajanja? S Tamaro Langus, strokovnjakinjo za družbena omrežja in svetovalko za digitalno komunikacijo, se bomo pogovarjali v sredo, 16. marca, med 14. in 15. uro.

Tamara Langus je končala študij komunikologije, smer tržno komuniciranje na ljubljanski univerzi, in delala kot novinarka na kulturnih področjih. Delovala je v različnih marketinških in digitalnih marketinških agencijah kot tekstopiska in spletna urednica. Zadnjih trinajst let se njeno delo osredotoča predvsem na spletno komuniciranje. Sodeluje z agencijo Renderspace, za podjetja in organizacije pa pripravlja izobraževanja o poslovnem komuniciranju prek družbenih omrežij in o marketingu z vplivneži.

Pogovor bo moderirala vodja komuniciranja CNVOS, Nina Narat Meden.

ROK ZA PRIJAVE SE JE IZTEKEL

PR akademija je poseben izobraževalni program za komunikatorje v nevladnem sektorju in vse, ki se v nevladnih organizacijah ukvarjate s komuniciranjem z javnostmi. Letos smo ga zasnovali kot niz moderiranih pogovorov s strokovnjaki s področja komuniciranja. Za podporo pri izvedbi se zahvaljujemo PRSS, Slovenskemu društvu za odnose z javnostmi. Več o programu lahko preberete tukaj