Nevladne organizacije si prizadevajo za boljšo družbo, podjetja pa se pehajo le za dobičkom. So stvari res tako črno-bele? Dobre prakse pričajo, da se vse več podjetij zaveda pomena družbene odgovornosti in so odprta tudi za sodelovanje z nevladnimi organizacijami. Dobro delo nevladnih organizacij pa ni dovolj. Kako izstopiti iz množice in doseči, da bodo podjetja opazila vašo prošnjo v poplavi elektronske pošte?

Na šestem dogodku PR akademije se bomo pogovarjali o tem, kako s podjetjem vzpostaviti kakovostno partnerstvo in kakšna so osnovna pravila za dobro sodelovanje. Katere so glavne napake, ki jih storijo nevladne organizacije, ko nagovarjajo podjetja? Kako strateško izbrati podjetje in kako jih prepričati v sodelovanje z vami? Razmislili bomo, kaj lahko nevladne organizacije ponudijo podjetjem in kaj si lahko obetajo od partnerstva. Dotaknili se bomo tudi razlike med sponzorstvom in donatorstvom.

Naša gostja bo Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja v Lidlu Slovenija. Po krajši predstavitvi tematike bo Tina odgovarjala na vaša konkretna vprašanja. Družili se bomo v sredo, 30. marca, med 14. in 15. uro.

Ko se je Tina po večletnem novinarskem in uredniškem delu leta 2006 znašla med komunikatorji, je odkrila svojo novo strast – odnose z javnostmi. Med letoma 2006 in 2010 je bila sodelavka službe za odnose z javnostmi Telekoma Slovenije in delovala na različnih področjih komuniciranja, nato pa se je odpravila na dveletni izlet v svet spremljanja in analize medijskih vsebin. Maja 2013 je prevzela vodenje korporativnega komuniciranja v Lidlu Slovenija. Ponosna je na številna priznanja, ki jih je v zadnjih letih komunikacijska ekipa Lidla Slovenija prejela na področju odličnosti komuniciranja, pojavnosti v družbenih medijih, vsebinskega komuniciranja in družbene odgovornosti.

Pogovor bo moderirala projektna svetovalka CNVOS, Veronika Vodlan.

 

ROK ZA PRIJAVE SE JE IZTEKEL

 

PR akademija je poseben izobraževalni program za komunikatorje v nevladnem sektorju in vse, ki se v nevladnih organizacijah ukvarjate s komuniciranjem z javnostmi. Letos smo ga zasnovali kot niz moderiranih pogovorov s strokovnjaki s področja komuniciranja. Za podporo pri izvedbi se zahvaljujemo PRSS, Slovenskemu društvu za odnose z javnostmi. Več o programu lahko preberete tukaj