Zavod Motovila je junija in julija organiziral dva spletna seminarja pod naslovom Občinstvo v ospredju. Predavala je z Julie Aldridge (UK), strokovnjakinja in svetovalka za poslovno načrtovanje, trženjsko strategijo in organizacijski razvoj.

Na prvem seminarju Ali potrebujemo novo strategijo? so udeleženci prejeli informacije o brezplačnih orodjih, konceptih in praktične nasvete za oblikovanje strategije razvoja občinstev. Na nadaljevalnem seminarju Ključni dejavniki razvoja vključujoče organizacije, usmerjene v občinstvo je Julie raziskala štiri dejavnike uspeha za razvoj vključujoče organizacije, ki je usmerjena v občinstvo in prilagojena za novo realnost ob ponovnem odprtju.

Med avgustom in novembrom se bo odvila serija nadaljevalnih seminarjev o razvoju občinstev – 4 faze razvoja 360-stopinjske strategije občinstva:

  • Oblikujte skupno vizijo publike, 25. avgust, 10.00–13.00
  • Pridobite poglobljen vpogled v svoja občinstva, 15. september, 10.00–13.00
  • Ustvarite odprto, odzivno organizacijsko kulturo, 7. oktober, 10.00–13.00
  • Razvijte svojo strategijo občinstva, 4. november, 10.00–13.00

Več: motovila.si