Iz Andragoškega centra Slovenije obveščajo, da je Evropsko združenje za izobraževanje odraslih – EAEA v začetku julija objavilo poročilo o izobraževanju odraslih v Evropi s poudarkom na pogledu civilne družbe.

Eno temeljnih področij, zajetih v vprašalniku, je vpliv različnih evropskih in mednarodnih pobud in strategij: EPUO (2011), Poti izpopolnjevanja (2016), Cilji trajnostnega razvoja ZN (2015) in GOAL.

 

Glede na podatke poročila poleg jezikovnih tečajev ostajajo begunci eno ključnih področij dela članov. Večji pomen pridobivajo poklicno usposabljanje, družinsko učenje, krepitev državljanskih kompetenc in medkulturno učenje. Skladno s pobudo Poti izpopolnjevanja mnoge organizacije navdušujejo javnost za izobraževanje, pridobivajo nove učeče se posebno med ranljivimi skupinami. Veliko pozornosti namenijo tudi vrednotenju in priznavanju neformalnega in priložnostno pridobljenega znanja. Za večino organizacij ostaja financiranje ključni izziv.

 

Dokument izhaja iz raziskave, v kateri Slovenija ni sodelovala, zato podrobnejši podatki o stanju v Sloveniji niso vključeni.