S težkim srcem to napišemo, a v selitvi letošnje nacionalne nevladniške konference na splet je tudi nekaj pozitivnega. Na primer to, da lahko k vam pripeljemo odlične predavatelje s celega sveta! Na naši konferenci, ki bo 16. novembra, bodo svoje znanje in bogate izkušnje o tem, kako pridobiti in ohraniti člane in podpornike, z vami delile govorke in govorci s Češke, Poljske in Srbije. Tudi Slovenka bo z nami – ker se zavedamo, da so strokovnjaki za nevladniško komuniciranje doma tudi pri nas. Prijavite se in ne pozabite pripraviti vprašanj za naše goste: po vsakem predavanju jim jih boste lahko kar osebno zastavili!

16. november 2020 od 9.30 do 14.00, Zoom

PROGRAM KONFERENCE
9.30–9.45 Zbiranje udeleženk in udeležencev
9.45–10.00 Uvodni pozdrav Tine Divjak, vodje zagovorništva in namestnice direktorja CNVOS
10.00–10.30

Osrednji govorec konference dr. Jaromír Mazák o tem:

  • kaj je pridobivanje članov in podpornikov (constituency building) in zakaj je tako pomembno;
  • kaj bi morale razmisliti nevladne organizacije, preden se obrnejo na svoje (potencialne) podpornike;
  • kako naj nevladne organizacije vedo, da so uspešne pri pridobivanju zaupanja javnosti.
10.30–10.50 Moderirana debata in Q&A z dr. Jaromírom Mazákom
11.00-14.00 Predstavitve kampanj in nasvetov o pridobivanju članov in podpornikov
11.00–11.20 Kako naj nevladna organizacija pridobi in ohrani zaupanje podpornikov? Katarzyna Batko-Tołuć, programska direktorica poljske mreže Citizens Network Watchdog Poland bo razložila, kako so širok krog podpornikov pridobili v njeni organizaciji, s poudarkom na pripravi na spremembo in komuniciranju.
11.20–11.50 Moderirana debata in Q&A s Katarzyno Batko-Tołuć
12.00–12.20 Kako do aktivnih podpornikov, ki se bodo z vami borili za isti cilj? Ana Babović, ustanoviteljica združenja Srbija u pokretu, bo predstavila zagovorniško kampanjo P/Bravo za mame, v kateri so s pomočjo 250 mater iz cele Srbije prepričali poslance in uspešno spremenili zakon o izplačevanju porodniškega nadomestila, tako da nadomestila za delo izplačuje država in ne delodajalci.
12.20–12.50 Moderirana debata in Q&A z Ano Babović
13.00–13.20 Kako (z)graditi zaupanja vredno blagovno znamko? Maruša Kaučič Condé, vodja marketinga in odnosov z javnostmi na ZPM Ljubljana Moste-Polje bo na primeru Verige dobrih ljudi pojasnila, kateri predpogoji morajo biti izpolnjeni, preden se lotimo gradnje blagovne znamke in kako komunicirati.
13.20–13.50 Moderirana debata in Q&A z Marušo Kaučič Condé

Rogljički, kava in čaj so letos à la carte, kar v prevodu pomeni, da si jih lahko izberete čisto sami. 😊

Konferenca bo v angleškem jeziku. Poskrbeli bomo za tolmačenje celotne konference v slovenski znakovni jezik.

Število mest na konferenci je omejeno, zato pohitite s prijavo! Prijavnico najdete na tej povezavi.